Vier werelden

De vier werelden

START JOUW ONTDEKKINGSREIS

De meeste kinderen zijn na de basisschool nog niet klaar om te kiezen wat ze de rest van hun leven willen doen. En dat is helemaal niet erg.

Je moet de wereld namelijk eerst nog ontdekken. Bij het Diamant College hoef je daarom niet meteen te kiezen welke richting je op gaat. Op onze school krijg je de tijd om rustig te onderzoeken wat je leuk vindt, waar je goed in bent en waar je hart sneller van gaat kloppen. Naast het normale lesprogramma bieden we keuzevakken aan, waarin jij kennis maakt met de wereld. Je krijgt vier jaar de tijd om te ontdekken wat jou het beste ligt en waar je in de toekomst misschien mee verder wil.

Op het Diamant College mag je eerst alles proberen, voordat je aan de ontdekkingsreis van je leven begint. En dat maakt leren leuk.

VERKEN DE WERELD VAN

ONDERNEMEN